Acasa Membri Istoric Modele Materiale Reparatie - Modificari Tutoriale Moto Trasee Harti Stiri Moto Download Contact Forum
Cautare
Zona Membri
Retine Parola

Recuperare Parola | Cont Nou
Facebook
 
Tenere in lume
Club Tenere Spania
Club XT600 Brazilia
Club XTZ Polonia
Forum Super Tenere Franta
Forum XTZ750 Olanda
Grupul Yahoo! al posesorilor de XTZ750
Horizons Unlimited
Rallye Tenere
Super Tenere Cehia
Tenere Club Danemarca
Tenere Club Elvetia
Tenere Club Franta
Tenere Club Germania
Tenere Club Italia
Tenere Club Olanda
Tenere Club Ungaria
Tenere Legend
Tenere Ungaria
TONC Portugalia
XT Tenere Austria
XTZ Club Italia
Parteneri
Mobila NMD
Unimotors.ro - Piese si accesorii
MotoSpecs - Specificatii tehnice moto
Motorcycle Luggage & Panniers - NSEW Moto
Erori auto-moto
Comunitatea erori.ro
Manuale de reparatie
Monitorizare WEB
Materiale Reparatie - Modificari - Yamaha Super Tenere - XTZ 750 (3LD) - Carburatia
 Carburatie - schimbarea tuburilor emulsoare + alte chestii utile Postat de Mititelu Raileanu Cristian la data 14.03.2009 

Putin contrariat de un consum care se incapatineaza sa ramina in jur de 6 - 6,5 litri/100km, am hotarit sa schimb tuburile emulsoare care se pare ca ar fi de vina. Cu ocazia asta mai punctez si diverse aspecte practice la Super Tenere, pe linga demontarea propriu-zisa a carburatoarelor.

Bogdan a prezentat deja modul de demontare al carenelor, asa ca nu mai insist. Doar citeva aspecte practice:

Imagine: 477626DSC_3464.JPG 

Rezervorul iese MULT mai usor daca se demonteaza subcadrul pe care sta fixat (3 suruburi de 12 usor accesibile).

 Imagine: 437680DSC_3470.JPG  Imagine: 377223DSC_3473.JPG  Imagine: 442648DSC_3479.JPG
Tot aici se vede unde am montat levierele Buzetti (pentru demontat cauciucul).

Imagine: 977416DSC_3482.JPG
Asa am redirectionat prea-plinul de la vasul de expansiune, ca sa nu arunce antigel in fata rotii (patinaj artistic garantat).
Imagine: 439985DSC_3484.JPG 

Releu de incarcare montat sub bord, cu aerisire naturala. Tot acolo se vde un mic spray de lant.

Imagine: 829249DSC_3495.JPG 
Carburatoarele demontate.

Imagine: 795127DSC_3503.JPG 
Se demonteaza cuva (am inlocuit suruburile cu cap stea cu imbusuri, ca sa nu risc sa ramin cu ele intepenite).

Imagine: 801044DSC_3507.JPG  Imagine: 572296DSC_3508.JPG
Plutitoarele.

Imagine: 873787DSC_3513.JPG  Imagine: 48830DSC_3514.JPG  Imagine: 128877DSC_3515.JPG 
Suruburile care tin tuburile emulsoare (se vede si capatul cuiului de dozaj, argintiu).

Imagine: 15752DSC_3518.JPG 
Ansamblul membrana de vacuum - fereastra culisanta - cui de dozaj.

Imagine: 485075DSC_3520.JPG  Imagine: 41111DSC_3521.JPG  Imagine: 129687DSC_3523.JPG 
Se vede piesa de plastic alb care tine tubul emulsor, si in care culiseaza fereastra actionata de membrana de vacuum. E suficient sa impingem de jos tubul emulsor (sau o usoara ciocanire cu o coada de surubelnita) ca sa demontam toata piesa. Tubul iese la fel de usor din suport, atentie la O-ringul de etansare. Montarea se face in sens invers.  

Imagine: 46988DSC_3525.JPG  Imagine: 299977DSC_3527.jpg  Imagine: 6716DSC_3528.JPG

Sincronizator cu 2 ceasuri (de la Louis). Unul din indicatoare nu revine la zero, trebuie sa tin cont de diferenta. Conectarea e simpla: cele 2 furtune de vacuum se conecteaza la cele 2 iesiri din admisie (una este cea care duce la pompa de benzina). Se folosesc reglajele de pe aparat (suruburile negre) pentru a micsora debitul de vacuum si a permite acelor sa se stabilizeze (altfel danseaza de nu mai intelegi nimic). Cu o sticla separata cu benzina se alimenteaza carburatoarele. Surubul de sincronizare este situat fix intre carburatoare, intr-o pozitie groaznica si imposibil de fotografiat, dar nu imposibil de accesat. Se urmareste ca valoarea pe ceas sa fie identica la ambele carburatoare. 


Acest material este proprietatea www.tenereclub.ro. Copierea, modificarea sau publicarea este interzisa fara acordul scris al autorului!